Objednávka
Co znamená stav mé objednávky?
Přijato – Objednávka v CupSell.pl byla úspěšně dokončena, ale ještě jsme ji nezačali zpracovávat. Pokud jste již za objednávku zaplatili, měl by se u ní v krátké době změnit stav. Vyřízeno / Vyřizuje se – znamená, že jsme úspěšně přijali objednávku a právě ji vyřizujeme (připravujeme zboží, tiskneme potisky, balíme). Objednávka označená tímto stavem by měla být expedovaní během 5ti pracovních dnů. Odesláno – objednávku jsme už expedovali a předali k doručení Polské poště nebo kurýrovi. Objednávka je na cestě. Kromě toho se můžete ve specifických situacích setkat také s následujícími stavy: Čeká se na platbu, Připraveno k expedici, Stornováno, Reklamace, Pozastaveno.
Jaké způsoby doručení nabízíte?
CupSell.pl nabízí doručení objednávky prostřednictvím Polské pošty – objednávku doručuje pošta jako doporučenou, prioritní zásilku.
Jak probíhá platba za objednávku?
Za objednávky v CupSell můžete zaplatit dvěma způsoby: Platba předem – platba za objednávku předem prostřednictvím rychlých internetových plateb nebo převodem na účet. Platbu předem (a rychlé platby a převody) zajišťuje společnost PayPal. Platba vydělanými prostředky – způsob platby určený uživatelům CupSell.pl, kteří mají na svém uživatelském účtu dostatek prostředků k uhrazení objednávky.
Kde najdu číslo účtu, na který mám převést peníze za objednávku?
Platby za všechny objednávky s formou platby „předem“ zajišťuje PayPal.
Mohu po objednání změnit způsob platby nebo dodání?
Je to možné, pokud už objednávka nebyla vyřízena. Obraťte se e-mailem na dresu biuro@cupsell.pl.
Jaké jsou dodací lhůty u Polské pošty a kurýrní služby?
Dodací lhůta je v případě Polské pošty od 2 do 4 pracovních dnů. Polská pošta doručuje zásilky od pondělí do soboty s výjimkou svátků.
Moje objednávka zatím nedorazila. Co mám dělat?
To se (bohužel) občas stává a je nám to velmi líto. Naštěstí se většinou podaří velmi rychle zjistit, v čem je problém. Pokud jste zvolili formu doručení Polskou poštou a zásilka nedorazila ani po pěti dnech od objednávky, zajděte na Vaši poštu a zeptejte se, zda tam není uložená. Stává se, že pošťák nezastihne zákazníka doma a zapomene nechat ve schránce avízo.
Dodáváte objednávky i do zahraničí?
Ano, objednávky dodáváme prostřednictvím Polské pošty také do zemí EU. Zemi doručení můžete zvolit při objednávání v košíku.
Jak řešíte reklamace?
Několik bodů k reklamacím:
- Zákazník má vždycky pravdu.
- Dokonce jestli nějakým zázrakem zákazník pravdu nemá, tak viz. první bod.
- Trička s chybným potiskem je možné reklamovat.
- Pokud chcete reklamovat tričko, pošlete e-mail s číslem objednávky na adresu: biuro@cupsell.pl.
- V e-mailu popište v čem je problém a pamatujte, že: viz. první bod
- K e-mailu připojte fotku reklamovaného trička. Snadněji tak vychytáme chyby a poučíme se z nich.
- Reklamaci se snažíme vyřešit ve prospěch zákazníka (protože viz. první bod) do 4 dnů od jejího obdržení.